Reviews
Write a reviewHeel vriendelijk en goed geholpen met prachtig resultaat. Wij hadden twee afspraken gepland en ter plaatse werd nog ruimte in de agenda gemaakt voor een derde knipbeurt. Echt een aanrader!
zoals altijd tot in de puntjes !
Zeer goed
Fijne ervaring met een mooi resultaat 👌🏼
Altijd perfect en gezellig.
Zoals altijd was het uitnodigend, gezellig en vertrouwd met persoonlijke aandacht.
Uitstekend. Een 10 waard, maar als ik tienen zou geven was er nooit weer iets voor verbetering vatbaar. Vandaar mijn hoogst mogelijke score 4x9
Pure vakmanschap!
Het is bij Bouwina en amber goed voor mekaar goed knippen verfen En altijd gezellig
Alles is gewoon heel goed, ze luisteren naar wat je gedaan wil hebben en ze zeggen dat wat wel en niet kan .Gewoon heel vriendelijk en professioneel echt een dikke 10 👍👍