Reviews
Write a reviewUitstekend
Bianca is een leuke, gezellige dame die goed kan knippen.
Het was een zeer aangename afspraak. Doordat het een klein bedrijf is was het er rustig en kun je echt genieten van de behandeling.
Altijd blij als we bij bianca vandaan komen. Onze haren altijd zoals we willen en er word altijd meegedacht. Hele hele fijne kapsalon
Mooi resultaat. Gezellig geholpen.
Altijd fijn en gezellig om je hier te laten knippen. Vakkundig voor een zeer nette prijs.
Ik was op zoek naar een kapper die verstand heeft van krullen. Bianca heeft dit. Wat een fijne kapster! Veel kennis en ook gezelligheid. 45 minuten lang genieten. En het resultaat is prachtig. Een zeer blije krullenbol Ik ga zeker terug.
Is een hele lieve en goede kapster En hanteerd nog een normale prijs voor een behandeling
Altijd vriendelijk, goed en meedenkend.
1e keer geweest goed bevallen maar moet nog wennen!!