Reviews
Write a reviewAl vele jaren klant bij deze kapsalon. Ga er graag naartoe omdat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat (er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant), er altijd voor iedereen ruim de tijd wordt genomen en alle kapsters zeer bekwaam zijn. Ik ga altijd blij naar huis.
gewoon goed
Heel tevreden
Dochter was erg bang aanvankelijk (selectief mutisme) maar kijkt met plezier en vertrouwen erop terug.
Prettige sfeer, leuk gesprek en met een mooie coupe weer de deur uit!
Fantastisch zoals altijd
Al jaren mijn kapper! En altijd super tevreden.
Al jaren erg tevreden!
Altijd leuk en gastvrij ontvangen. En als je later complimenten krijgt over je haar dan zit je goed bij deze kapper...
Prima eerste kennismaking