Reviews
Write a reviewZoals altijd heel fijn, weer helemaal tevreden.
Geweldig wat n professionaliteit en vriendelijkheid. Er wordt geweldig meegedacht en ingespeeld op mijn wensen. Verbluffend eindresultaat. Al jaren een uiterst tevreden klant.
Super tevreden zoals altijd met kapster Rilana.
Zoals altijd super tevreden en blij de salon verlaten.
Alleen tienen lijkt overdreven maar eigenlijk zou dat mogen. Altijd een fijne sfeer én goed advies en goed geknipt en geverfd weer naar huis. Top!
Top!
Fijne kapper mooie zaak en goed personeel
Zeer tevreden
Fijne kapsalon, ik kom er al jaren!
Ontspannend