Reviews
Write a reviewAltijd gezellig hier. Vakkundig personeel en weer geholpen met een glimlach
Hans
- 20 June 2026
Fijn geholpen en de nieuwe lijn van eigen haarverzorgingsproducten is geweldig!!
Caroline
- 17 June 2026
Prima kappertjes.
Ton
- 12 June 2026
Prima geholpen!
Renate
- 12 June 2026
Top
Jörgen
- 11 June 2026
Altijd top!
Marcel
- 11 June 2026
Simply the Best
Theo
- 11 June 2026
Ga zo door
Arnold
- 7 June 2026
Heel tevreden over behandeling en resultaat.
Hanneke
- 31 May 2026
Helemaal Top
Ton
- 30 May 2026