Reviews
Write a reviewPerfecte kapster en gastvrouw. Mis het kopje koffie😄
Daarom ben ik al bijna 30 jaar trouwe klant
De wensen van knippen zijn prima uitgevoerd Tevreden resultaat
.
Prima
Je word fijn geholpen
De eerste keer bij Kapper ter Maat, maar zeker niet de laatste keer. Erg goede kapper met fijne service en mooi resultaat, er wordt meegedacht en niet zomaar de schaar in het haar gezet.
Ik ga al meer dan 60 jäar naar deze kapsalon. ĹDat zegt denk ik al genojeg. Gewoon een prettige en mooie en prima zaak.
Dit is een kwaliteitskapper!
Ik kom er altijd geknipt en geschoren weer weg.