Reviews
Write a reviewMijn haar was behoorlijk ver knoeit door een andere kapsalon samen met Tara besproken hoe ze er weer een beetje model in kon knippen om toebte werken naar het model wat ik prettig vind. Ik heb een strippen kaart gekocht en bij Tara en vervolg afspraak gemaakt
Super
Het is altijd goed wie mij ook knipt een gemoedelijke sfeer dus kom er graag.
Zoals altijd super geknipt goed gesprek met liefde behandeld.
Prettig, en een goede ondersteuning ( in verband met mijn beperking)
Hier ga je met plezier naar de kapper
Al jaren klant en altijd tot volle tevredenheid geholoen
Danisha weet precies wat je wilt. Altijd netjes en kundig en blij met het resultaat als ik de deur weer uit loop.
Iedere keer weer doen ze hun best er iets van te maken. Ik vind het knap .
Super blij met het resultaat na 1e keer bezoek aan deze kapsalon, goed overleg over behandelplan, fijne verzorgingsproducten, enz, enz. Birgitta is gewoon TOP!