Reviews
Write a reviewKeurig geknipt en.leuk en gezellig met Ilona gepraat.
Altijd vakkundig en prettig
Weer erg goed geholpen, highlights en geknipt. Altijd prettige, gezellige sfeer! Top! En ja, alles wordt een beetje duurder.... Maar mijn geld is goed besteed. Thanks Ilona en....( oh wat 🙄🫢
Altijd al een goede kapsalon geweest
Prima geholpen! Zeer tevreden!
Zorgvuldigen vakkundig!
Ontzettend leuke meid en verstaat haar vak goed.
Snel, goed, gezellig, zeer tevreden
Ik kom hier al jaren en altijd super tevreden. Fijne sfeer en mooie resultaten!
Mijn haar zit precies zoals ik wil. En gemoedelijke fijne gezellige sfeer.