Reviews
Write a reviewHarde werkers, fijne sfeer. Klantvriendelijk en netjes geknipt. Betaalbaar en vlot aan de beurt! Waar voor je geld en makkelijk online te boeken of in de salon terplekke knippen of een afspraak te maken. Een aanrader!
Goede
Prettige sfeer erg aardige medewerkers ben zeer tevreden over het resultaat
Perfecte kapper.!
Ze houden ook wel van een grapje. Maar goed geknipt!!!
Lieve mensen en goed geknipt. Prijs is top. Mooi kapsel en zeker niet te duur.
The best of the best!
Precies de kleur die ik wilde, ik ben er heel blij mee !
Goed geknipt met een gezellig praatje.
Goede kapper voor een goede prijs!