Reviews
Write a reviewVandaag geknipt door Jirke, echt top! Superblij met resultaat.
1e keer, kom zeker weer
Nvt
Was een prima behandeling. En het resultaat zeer naar tevredenheid. Prettige ontvangst. En de massage stoel tijdens haarwassen een aangename verrassing.
Zoals gewend, perfecte salon
Vriendelijke,luisterd en altijd gezellig
De persoon die mij knipte vroeg eerst hoe ik het hebben wilde en begon toen pas met knippen. Daarna gaf ik zelf aan dat er nog meer af moest en daar werd gehoor aan gegefven.,
Prima
Goed advies en vriendelijke behandeling resultaat TOP!!!
Nvt