Reviews
Write a reviewSuper vriendelijk vakkundig en betaalbaar ect een aanrader
Vriendelijke kapster
Mijn dochter is erg fijn geholpen.
Helemaal tevreden hoe mijn haar wordt geknipt.
Zeer goed en gezellig blij mee
Altijd tevreden en altijd super gezellig!!
Mooie sfeervolle kapsalon. Daniëlle is heel vriendelijk, luistert goed naar je wensen en geeft goed advies. Is altijd in voor een gezellig gesprek. Een echte vakvrouw met jaren lange ervaring
Helemaal naar me zin
Prima de luxe
Leuke salon, goede prijs en personeel die weten wat ze doen....heel blij mee