Reviews
Write a reviewMijn haar zit weer heerlijk!
Geweldige sfeer, goed vakmanschap. Lieve vrouwen die daar werken, lekkere koffie, tijdschriften.
Ik kwam er weer helemaal blij vandaan, mooi geknipt door Yasmine en kreeg goed advies👌 fijne en enthousiaste en deskundige kapster
Prima geknipt door Yasmine. Vakkundig en aardig. Ik kom zeker weer.
Goede kapster. Yasmina knipt goed en geeft eerlijke (gevraagde) advies over je kapsel en kleur wens. Ik kom zeker terug!
Yasmine luistert goed naar wat ik wil en ze denkt mee. Super aardig en gezellig. Een dikke 10!!
Ze is super
Vriendelijk geholpen en ben blij met mijn nieuwe kapsel.
Heel tevreden 👌🏻
Top!