Reviews
Write a reviewHet is er gezellig leuk persoon
Prima ontvangst. Top behndeld goed overleg. Goed redultaat
Persoonlijke benadering.zeer sympathiek.
Terug van weggeweest! Dank voor de gewonnen fijne knipbeurt!
Het is een goede kapperszaak altijd gezellig en geweldig personeel. Altijd zijn ze vriendelijk je kan er altijd lachen. Echt een top kapper
Mijn dochter is helemaal blij
Altijd leuk en gezellig. En goed gekwalificeerd personeel.
Weer prima
Ik vind het heel goed gedaan en ben heel tevreden met mijn haar en kleur
Ik werd goed geholpen, vriendelijke sfeer....