Reviews
Write a reviewEen hele klant vriendelijke benadering zowel bij het maken van de afspraak ,als bij het knippen en gelijk een afspraak voor de volgende keer. Top.
Top
Prima niets mis mee
Moest wel erg lang e
K
Was weer heerlijk in die stoel en haar is weer prachtig
Een complete ervaring bij Cynthia. Professioneel advies op het gebied van knippen en kleuren, heerlijke hoofdhuidmassages en altijd een leuk gesprek. Al jaren ben ik een zeer tevreden klant!
Super tevreden! Dan jullie wel 🙌
als altijd goed
Prima zaak