Reviews
Write a reviewMarjolijn nam de tijd. Heeft goed geluisterd naar mijn wensen. Vroeg regelmatig of dit de bedoeling was. Heel Prettig en vriendelijk. Fijn bezoek
Mijn eerste keer naar een nieuwe kapper in jaren (ivm verhuizing) en dat is altijd spannend, maar ik ben zeer tevreden. Mooie salon waar je rustig in sfeer even kunt wachten op je beurt. De vorige klant liep iets uit dus bood ze me wat drinken aan. Ook hoorde ik haar de andere klant vragen of die op tijd stond of niet. Heel professioneel als je het mij vraagt. Ze was ook snel klaar, maar toch een prachtig resultaat. Ze heeft er zeker een nieuwe vaste klant bij:)
Prima !
Zeer goed ervaring. Blij met het knippen en kleuren.
Prima!
Marjolijn heeft een mooie kapsalon. Ze heeft veel kennis van krullen knippen. Mijn haar krult als nooit tevoren. Blij dat ik haar heb ontdekt.
Behandeling als zeer prettig ervaren.
Zeer tevreden over behandeling
geweldige kapper
Goed geknipt en een fijne sfeer