Reviews
Schrijf een reviewBij binnenkomst vriendelijk ontvangen, voelde me gelijk op mijn gemak. Duidelijke uitleg gekregen, komen tijdens de behandeling meerdere malen bij je langs om te kijken of alles goed gaat. Nadien geven ze Adviezen en kreeg informatie mee. Na 1 behandeling kan ik nog niets zeggen over het resultaat dat is te vroeg. Het is een keurig nette zaak.
Goed geholpen zoals eerder
Hele fijne behandeling!
1ste keer geweest qua resultaat nog niks van te zeggen maar vond het wel goed 👍🏻
Prima sfeer. Hulp is altijd goed en behandelingen die bij je passen
Ga al twee jaar met plezier.
Resultaat nog niet te zeggen. Heb nog maar 1 behandeling gehad
Ik kan nog geen positieve review geven over het resultaat want ik had pas 1 behandeling. Ik heb wel goede hoop! Het lijkt nu al wel iets te doen :-)
Een fijne ervaring
Hele lieve mensen, goede uitleg. Voelt vakkundig aan. Het resultaat is nog niet te zien na 1 week. Maar ga er vanuit dat dit nog komt.