Reviews
Schrijf een reviewAltijd goed!
Op tijd geholpen
Als altijd prima
Haar zit weer prima
Bianca is super lief en een goede kapster ben al jaren mega blij met haar. En niet te vergeten ze is ook een zeer attente vrouw!
Ben al jaren zeer tevreden
Altijd heel vriendelijk en denkt mee.
Jeroen en Annemieke, we zijn weer zeer tevreden . Bedankt.
Al jarenlang heel tevreden!
Ik ben altijd zeer tevreden even lekker kletsen en mijn haar heeft de perfecte kleur altijd topkapster ik kom er ook al jaren