Reviews
Schrijf een reviewGeweldig mooie kleur zit er weer in . Gezellige,vrolijke kapster ! Erg tevreden,kan deze salon echt aanraden! Toppertje !
In 1 woord geweldig. De tijd die ze voor je neemt en de uitleg die ze geeft over je haar en welke mogelijkheden er zijn om tot een bepaald resultaat te komen. Briljant.
Alles heel goed
Altijd blij de deur uit
Net als anders goed geholpen en mer mooie haren de deur uit gelopen Top
Een ervaren en kundig kapster. Je gaat er altijd weer blij vandaan.
gezellige atmosfeer er wordt over van alles en nog wat gepraat, en niet alleen over je vakanties of over het weer!!
Er is goed geluisterd en overlegd. Fijn geholpen en goede tips gekregen.
Mirelle is een top kapster! Denkt altijd mee over de kleur en coupe. Ik ben erg tevreden!
Zoals altijd zeer goed geholpen