Reviews
Schrijf een reviewOp tijd geholpen, vriendelijk en kundig advies. Heel tevreden.
Hele mooievkapperszaak,schoon,rustig.Er wordt alletijd voor je genomen,De kapster heeft veel ervaring knipt ook veel maakt nauwelijks gebruik van de tondeuse.En tijdens haar werk leuke gesprekken kunnen voeren
Super geholpen
Prima
zeer tevreden
Fantastisch
Top
Altijd weer fijn geknipt en gezellig praatje
Met een tevreden glimlach weer naar huis.
Zoals altijd super gezellig en heel tevreden met de knipbeurt. Ze weet precies wat mij staat!!!!!!!