Reviews
Schrijf een reviewHeel goed geknipt!! En prettige behandeling.
Heel fijn geholpen door Patricia. Heel tevreden. Erg professioneel.
Goede service en leuk geknipt
Altijd fijn geholpen bij chopchop!
Het is altijd naar wens 😊
Hele fijne kapper
Heel tevreden. Bedankt Patricia!!
Leuke zaak met gezellig personeel
Fijne behandeling, goede service
Zeer tevreden. Meteen nieuwe afspraak ingepland.