Reviews
Schrijf een reviewAltijd alles prima. .
Wat mij betreft de beste kapper van Zwolle. De sfeer is gezellig en gemoedelijk, de cappuccino smaakt goed en de prijs/ kwaliteit is uitstekend! Altijd tevreden naar huis met een mooie kleur in mijn haar en de krullen weer getemd :)
Ik ben heel blij met het resultaat van mijn kapsel.
Zoals altijd weer heel gezellig, dank je wel voor mijn kapsel.Tot de volgende keer.
Altijd TOP, al jaren onze favoriete kapperszaak.
Cindy zorgt er altijd voor dat ik blij de deur uit loop, mijn haren zijn weer top gekleurd! ❤️
Prima kapster
Top als altijd!
Weer een keurige coupe voor de komende weken, en zoals altijd geknipt door een gezellige en professionele kapster in een ontspannen sfeer.
Zoals altijd zijn m.n man en ik tevreden over de knipbeurt.