Reviews
Schrijf een reviewVrij prijzig voor alleen knippen
Heel tevreden met mijn nieuwe look.
Prima geholpen, vriendelijke kapster, fijne uitleg over de methode en masterschap in deze techniek. De tijd vloog voorbij, resultaat: mijn haar valt mooi!
Helemaal prima, lekkere koffie en goede kapsters.
Ik ben weer helemaal dik tevreden thuis gekomen nadat Gea me supergoed heeft geknipt. Krulhaar blijft moeilijk te knippen maar zij kent haar vak. Top!!
Wineke heeft mijn haar weer mooi in model gebracht!
Voor het eerst weer eens geweest. Niet echt tevreden!
.
Prima geknipt. Ik ben altijd erg tevreden.
Top