Reviews
Schrijf een reviewHet was weer gezellig en mijn haar weer lekker geknipt 👌
Zoals altijd weer helemaal top. Ik moest een afspraak halen na de kapper. Melissa en Merel zorgden dat dat prima gelukt is.
Het is altijd gezellig en fijn om even met de kapster te kletsen
Kortgeknipt en snel gedaan, top.
Prima gedaan!
Gewoon super goed
Helemaal prima
Eindelijk een kapster die naar mij luisterde en goed advies gaf. Ik ben enorm blij de zaak uitgelopen en kijk uit naar de volgende afspraak. Dankjewel Melissa.
Zoals het resultaat hierboven aangeeft, weer met blij gevoel de winkel uit.
Heel tevreden, goed geholpen, luistert en denkt mee met wat ik wil. Heel tevreden, ik ga zeker nog een keer.