Reviews
Schrijf een reviewUitstekend
Adri,
- 21 juni 2026
.
Mathilda
- 10 juni 2026
Super fijn!
Anika
- 26 april 2026
goed
Minne
- 25 maart 2026
Nog nooit ontevreden de salon verlaten. Top Bina.
Harry
- 26 januari 2026
Fijne ervaring!
Hillie
- 24 december 2025
altijd gezellig
Danny
- 26 november 2025
Tis altijd gezellig bij Bina, goede ontvangst, bakje koffie, even bijpraten en je wordt er geknipt zoals jij het wilt.
Lukas
- 8 oktober 2025
De beste!
Reinier
- 16 september 2025
Gewoon prima
Marten
- 30 augustus 2025