Reviews
Schrijf een reviewFijne sfeer, er wordt goed geluisterd naar de wens van kleuren en knippen. Top!
Prima geholpen
Vriendelijke kapster en ben zeer tevreden met het resultaat
Al jaren is Marjolein mijn vaste kapper, altijd onwijs tevreden!
Vakkundig en gezellig
Al van kinds af aan klant, altijd te vreden met het resultaat! Ze nemen de tijd voor je om je te vreden de deur uit te laten lopen!
Ben al jaren klant bij haarstudio Edwin en tot volle tevredenheid, ik hoop er nog lang te kunnen blijven.
Zoals altijd goed geknipt en vriendelijk behandeld
Heel vriendelijk en altijd tijd voor een praatje
Super tevreden altijd netjes en vriendelijk