Reviews
Schrijf een reviewAardige en begripvolle kapster. Ik was daar met een cliënt die wat onrustig was. Maar de kapster had alle begrip voor de situatie, complimenten daarvoor.
Ik ben geheel tevreden over deze kapsalon en over Fleur. Geen verdere opmerkingen.
Zoals altijd super! Ik ben heel blij met deze salon en vooral met Jotta als mijn kapster.
Erg tevreden, dankjewel
Top Haarstudio. Staan altijd voor je klaar en met een mooi resultaat stap je eeer naar buiten.
Geweldig; blij met het resultaat en de tips van Jotta.
Het is altijd fantastisch bij Jotta
Prima kapsalon
Heel fijne kapsalon en Fleur is een erg leuke en goede kapster.
Alles was goed mooi op tijd en netjes en goed geknipt.