Reviews
Schrijf een reviewMarijn is professioneel en vriendelijk en knipt prima
Zoals altijd, gewoon goed!
Helemaal top!
zoals altijd: plezierig en deskundig!!!
Prima kapper, gezellige man!
top kappertje
Kundige kapper. Ziet wat bij je past, qua style en hoe haar moet vallen. Ben er blij mee
Helemaal happy met Marijn. Hij begreep wat ik wilde en heeft me met een blij gevoel de deur uit laten gaan. Meteen ook een nieuwe afspraak gepland. Bedankt Marijn!
Zoals altijd super fijn om geknipt te worden door Marijn. Mijn haar ziet er geweldig uit!
Prima