Loading...

Hem en Haarsalon

Stationsweg 231, 9201 GN Drachten

10
  • Prijs & Kwaliteit
    10
  • Ambiance & Sfeer
    10
  • Service
    10
  • Resultaat behandeling
    10

Blij met mijn nieuwe kapsel Rosalie! Je voelt goed aan wat bij mij past - en wat niet :)

Nicole - 18 juni 2026
8
  • Prijs & Kwaliteit
    8
  • Ambiance & Sfeer
    8
  • Service
    8
  • Resultaat behandeling
    8

Goed

Sylvia - 14 juni 2026
8.8
  • Prijs & Kwaliteit
    9
  • Ambiance & Sfeer
    9
  • Service
    8
  • Resultaat behandeling
    9

Het enige minpunt: je moet zeker een week wachten totdat er een mogelijkheid is voor een afspraak.

Debora - 13 juni 2026
9.8
  • Prijs & Kwaliteit
    9
  • Ambiance & Sfeer
    10
  • Service
    10
  • Resultaat behandeling
    10

prima gedaan

Harma - 13 juni 2026
10
  • Prijs & Kwaliteit
    10
  • Ambiance & Sfeer
    10
  • Service
    10
  • Resultaat behandeling
    10

Voor het eerst geweest en heel fijn geholpen door Olena . Het haar zit weer in een mooi model en er wordt tijd voor je genomen.

Neeltje - 13 juni 2026
8.5
  • Prijs & Kwaliteit
    7
  • Ambiance & Sfeer
    9
  • Service
    9
  • Resultaat behandeling
    9

Super!

Romy - 12 juni 2026
8
  • Prijs & Kwaliteit
    8
  • Ambiance & Sfeer
    8
  • Service
    8
  • Resultaat behandeling
    8

Prettige kapsalon , ben zeer tevreden

Betty - 11 juni 2026
8
  • Prijs & Kwaliteit
    8
  • Ambiance & Sfeer
    8
  • Service
    8
  • Resultaat behandeling
    8

Ik ben zeer tevreden hoe mijn haar is geknipt

Jacob - 10 juni 2026
5
  • Prijs & Kwaliteit
    5
  • Ambiance & Sfeer
    5
  • Service
    5
  • Resultaat behandeling
    5

Ik had niet in de gaten dat ik geholpen werd door iemand die geen NL sprak. Dus dat verliep erg moeizaam en ik wou na 10 mon al naar huis. Ik zei ook dit wordt niks we komen er niet uot. .ze zette door ik dacht oke dan. Een vriendelijke dame dat wel, zij kon er niks aan doen maar ik voelde me er niet prettig bij

Elly - 9 juni 2026
9.8
  • Prijs & Kwaliteit
    9
  • Ambiance & Sfeer
    10
  • Service
    10
  • Resultaat behandeling
    10

Zoals altijd wordt ik uitstekend geknipt en is het personeel aardig. De kwaliteit is voor mij de reden dat ik hier blijf komen.

Stefan - 1 juni 2026
9.3
Fantastisch
Ambiance & Sfeer
9.3
Resultaat behandeling
9.4
Service
9.3
Prijs & Kwaliteit
9