Reviews
Schrijf een reviewGezellig en met een goed verzorgd kapsel naar huis!
Laureen
- 19 juni 2026
Keurig geknipt
Sije
- 17 juni 2026
Heel fijn geholpen door een ervaren en super leuke kapster.
Mirjam Van Der
- 6 juni 2026
It wie gesellig.
Klaas
- 5 juni 2026
-
Ruben
- 3 juni 2026
Top! Ze heeft Senna weer mooi geknipt!
Nynke
- 25 april 2026
Top
Fokje
- 11 april 2026
Top👍🏻
Elene
- 27 maart 2026
Altijd tevreden, erg strak en altijd gezzelig
Daan
- 13 maart 2026
Super tevreden!
Hilde
- 11 maart 2026