Reviews
Schrijf een reviewIk ben heel blij mee mijn nieuwe korte kapsel. Ze knipt heel goed en is een gezellige tante 🤗
Top
Faten is een topper
Fijne professionele salon met vriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit. Zeker een aanrader.
Geen zin in.
👍
Zoals meestal door Tineke geknipt. Zit altijd goed. Kom hier al jaren en nog altijd super tevreden!
super
Faten👍🏼👍🏼
Goed geholpen