Reviews
Schrijf een reviewRomy zorgt er altijd voor dat mijn haar.weer super netjes zit
Ik ben zeer goed geholpen door Ilona. Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen en op maat advies gegeven. Echt top! Heel erg bedankt. Erg blij met het resultaat.
Britt is mijn vaste kapster en ik ben altijd blij met resultaat!
Prima zo
Goed. Aardige kapster
Zoals altijd vriendelijk behandeld en naar tevredenheid geknipt.
Personeel was vriendelijk
Prima geholpen.
Super geholpen..goede uitleg hoe het uitgekozen kapsel erbij mij uit zou zien
Altijd gezellig. goeie adviezen. Goed personeel