Reviews
Schrijf een reviewWeer super geholpen
Al jaren ga ik na een afspraak opgewekt door de goede sfeer met een fris kapsel naar huis!
Klantvriendelijk, goed resultaat👌
.
Dicky
Prettige vakkundige medewerkers
Erna weet precies hoe ik mijn haar wil hebben en geeft ook tips
Eerste x in de salon, leuke dames, mooie nette sfeervolle salon. Ze overleggen goed wat ze willen gaan doen. Fijne salon, ik kom zeker terug.
Ben zeer tevreden !!
Top kapsalon, leuk personeel, geen wachttijden tijdens de behandeling. Ik kom er graag.