Reviews
Schrijf een reviewZonder te overdrijven de beste knipbeurt die ik ooit gehad heb. Johan luisterde naar mijn omschrijving van mijn dagelijks leven en behoefte, praatte mij door zijn gedachtegang en advies heen, luisterde ook naar mijn tegengedachte en leverde exact die look op die we samenovereen kwamen. Ik begree gelijk waarom verhuisde klanten een uur terugrijden om hier geknipt te worden.
Ik ben fijn door Rosa behandeld.
Prima kapper, aardig personeel
Rosa is een hele fijne kapster. Zij luistert goed naar wat je wil en ze heeft een hele fijne sfeer.
Ook als man is het een gezellig uitje om bij kapper JonKarelse gekniot te worden. Miranda is een toppertje
Altijd goed
Altijd prima zowel bij Lotte als Johan
Fijne sfeer, goede kwaliteit
Prima verzorging en prettig bezoek.
.