Reviews
Schrijf een reviewPrima. Ik kom terug.
Prima behandeling
Heb een kapsel gekregen precies zo als ik het wilde hebben
Super blij met het resultaat. Het heeft de hele dag mooi gezeten!!
Best genoch !
Helemaal blij met mn kapsel gezellige sfeer ook heel vriendelijk personeel al bij verschillende geweest maar deze kapper blijft voor mij de fijnste !
Wij komen hier al een aantal jaren , gewoon super, vriendelijk, kwaliteit is top, kortom we zijn erg tevreden
Zeer tevreden,!😀
Altijd weer uitstekend en gezellig
Auke is een topkapper! Niet alleen een vakman, ook altijd goed gehumeurd. Ik kom er graag.