Reviews
Schrijf een reviewMaureen was net weer begonnen na haar verlof, en meteen weer in topvorm, heel blij met hoe ze het weer goed in model en passend bij mijn haar heeft geknipt.
Nee
-
gewoon goed zonder poespas
Was weer uitstekend!
Altijd fijn geholpen
Goede kapper, persoonlijke service, goede sfeer, altijd mooi geknipt en gekleurd
Heel fijn geholpen,ik was hier voor de eerste keer maar kom zeker terug.
Altijd fijne mensen, goede service. Persoonlijke aandacht. Rustige zaak met niet teveel prikkels
Iedere keer weer vriendelijke en op tijd geholpen. Nieuwe afspraak is alweer gemaakt