Reviews
Schrijf een reviewOog voor de klant
Zo blij met de behandeling, de gezellige gesprekken , oprechte belangstelling en vooral de geweldige resultaten .😍
Altijd top. Zeer tevreden met mn kapster. Ook voel ik mij altijd erg welkom in de salon
Altijd gezellig, professionele kapsters. We zijn altijd blij en tevreden als we geknipt zijn.
Altijd gezellig
Heel tevreden
Hele fijne kapsalon, heel goed geknipt en geverfd door Korrie. Altijd weer een feestje!
Perfect
Altijd prima en prettig
Fijne salon, blij met mn nieuwe kapsel en lieve dames!