Reviews
Schrijf een reviewTop
Zoals altijd vriendelijk en daarbij goede behandeling door Mignon..
Eigenlijk niets op aan te merken, al jaren perfect Ga zo door !
Al jaren kom ik met veel plezier. Altijd vakkundig geknipt, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Je voelt je welkom en er wordt echt de tijd voor je genomen. Een aanrader!
Ben altijd tevreden met het resultaat.
Hartstikke gezellig en bly met mn resultaat.
Prima
Ik kom al jaren bij Kitty Blom. Wordt bijna altijd geholpen door Renate. Ik laat mijn haar kleuren, knippen e föhnen. Ben altijd tevreden. De prijs/kwaliteits verhouding is prima. Het is een fijne/schone kapsalon met een goede sfeer en service. Je wordt vriendelijk geholpen.
Voor het eerst weer naar de kapper nadat ik kanker heb gehad en mijn haar verloor. Kitty heeft me zo lief geholpen en weer een prachtige kleur gemaakt. Blij mee!
Service was goed, Ben tevteden. Alleen door drukte, de tijd was 15 min verzet.