Reviews
Schrijf een review.
weer superfijn geholpen
Al ga ik niet graag naar de kapper zorgt Margriet voor een gezellige sfeer en zit mijn haar weer prima. Ik kom er al vele jaren met plezier.
Was weer top zoals altijd :)
Super, kwaliteit en gezelligheid
Fijn en gezellig geholpen
Zoals altijd gewoon geweldig
Weer heel fijn geholpen. Ook goed advies gekregen over het kiezen van een nieuwe coupe!
Prima kapper
Altijd goed!