Reviews
Schrijf een reviewUiterst vrienedijk geholpen. Heel secuur te werk gegaan. Begreep meteen wat ik bedoelde. Ben heeeel erg tevreden.
Fijne sfeer, lekker rustig. De kapster knipte nauwkeurig en deed een ontspannen, relaxte behandeling.
fijne 0ntvangst. goed geholpen een aanrader voor kennissen
Bedankt, het was top
Ondanks de hectiek (er kwamen helaas een aantal leerlingen niet opdagen) werd iedereen netjes geholpen en iedereen deed zijn best! Ben erg tevreden, bedankt en tot de volgende keer!
Zeer tevreden
Een gezellige sfeer goede controle een top resultaat. Bedankt
Wat een mooie locatie en lekker warm water. Deskundige kapster. Erg tevreden.
Alles in goed overleg
Ben heel goed geholpen