Reviews
Schrijf een reviewIt wie wer in geniet momintsje, in feestje!
Altijd prettig
Weer fantastisch geholpen. Mijn krullen en ik zijn weer blij ❤️
Geweldig
.
Supergezellig met prima resultaat
Super, fijne kapsalon. Service staat voorop
Marianne is zo’n lieve en enthousiaste vrouw. Die maakt het 4 uren zitten een stuk gezelliger. En dan is het resultaat ook nog eens erg mooi.
Zoals altijd heel fijn geholpen. Ik ben er weer heel blij mee.
Prima