Reviews
Schrijf een reviewHet was weer prima
Prima zeer tevreden. Kom er al jaren. En blijf komen
Geweldig
Al jaren vaste klant, geen ander aan mijn haar!
Altijd goed gekapt en heel gezellig
Was weer zo als van ouds. Heel leuk en gezellig mi
Was gezellig gisteren een fijne ervaring.
.
Je wordt er goed en vriendlijk geholpen
Jarenlang al mijn vastee kapster, nooit geen wanklank