Reviews
Schrijf een reviewAltijd fijn! Goed en professioneel advies gecombineerd met een gezellige sfeer en een geweldig eindresultaat.
Top
Altijd prettig om bij Katja op de stoel te zitten.
Goed geknipt. Wordt goed naar de wensen geluisterd.
Ontzettend vriendelijke en deskundige kapster.
Was weer heel prettig. Kleur zit er mooi in!
Altijd goed en fijn geholpen
Zeer tevreden over het knippen, de kapster en de sfeer van de kapsalon. Ook vindt ik de prijs/kwaliteit verhouding goed.
Er wordt heel goed rekening gehouden met de wensen van de klant
Weer helemaal top!