Reviews
Schrijf een reviewBen daar zo op mijn gemak. Het is daar perfect.
Altijd gezellig en goed geknipt door Ester!
Was zeer goed
Een fijne kapsalon waar je goed, vrienselijk en persoohlijk wordt geholpen.
Altijd gezellig
Altijd goed advies en gezelligheid
Ik kom graag bij Kapsalon Mooijzo, Het is er gezellig, de sfeer is leuk en ontspannen. Leuke meiden, lekkere koffie en een goede behandeling. Grote klasse
Altijd naar volle tevredenheid, fijne kapsters!
Zoals gewoonlijk ben ik dik tevreden
to[p