Reviews
Schrijf een reviewRustige behandeling, ben tevreden
Prima behandeling.
Prettige eerste ervaring met Jeannette!
Heerlijk behandeling met een fijne massage.
Mijn voeten voelen als herboren na pedicure behandeling. Weer keurige nagels en eelt vrij. Zeer aan te bevelen.
Heel fijn.
De voeten en nagels zijn weer mooi en glad!
Fijne sfeer, goede behandeling, nette prijzen
.
Prima behandeling. Jeannette is kundig. Een nette werkomgeving. En ook nog een goede gesprekspartner.