Reviews
Schrijf een reviewWarme welkom bij binnen komst, mijn neefje is niet de gezelligste klant in de stoel bij de kapper, maar de kapster maakte er een mooi echt top kapsel van en gezellige praat. Wij komen zeker terug. Wouter zij deze mevr snapt wat ik wil qua kapsel.
Tevreden met deze kapper
Al jaren tevreden
Altijd vriendelijk geholpen en weer tevreden met het resultaat!
Vriendelijk, goed advies
Zo als altijd. Vriendelijk en professioneel.
Altijd positief over een knipbeurt door Vanessa, leuke gesprekken en goed geknipt
Onze zoon van 5 gaat heel graag naar Vanessa en komt iedere keer blij, met een prachtig geknipt koppie, bij de salon vandaan.
Vriendelijke en kundige kapster en goed luisterd wat je wensen zijn. Altijd kom je er met een tevreden gevoel weg.
Een fijne kapsalon, je wordt fijn geholpen en het haar zit altijd weer goed als je er bent geweest