Reviews
Schrijf een reviewoke
Waren zeer tevreden. Wat en hoe we het wilde, dat deed ze ook.
helemaal top
Ik ben gewoon heel erg blij met mijn kapper
Lieke is een goede en fijne kapster 😀
Eerste keer mogen komen in het 'Knipschuurtje' Fijne ervaring, en zeer tevreden!
Prima
Super fijne en lieve kapster, neemt de tijd voor de haren van mijn dochter! Dankjewel!
Goed!
Super