Reviews
Schrijf een reviewAltijd mooi geknipt ze weet precies wat ze doet!
Fleur levert uitstekend werk af. Zeer tevreden met haar. Fijne salon ook.
Top team, top kappers.
Professioneel en vriendelijk! Zoals altijd weer prima geknipt ☺️
Al jaren kom ik hier, ik ben altijd blij met het resultaat. Kleuren en knippen super!
Top
Heeel erg tevreden!
Alleen maar positieve ervaringen; allereerst word je goed geknipt en gekleurd. Fleur luistert goed naar je wensen, denkt mee en onthoudt het goed voor de volgende keer. Daardoor voelt een bezoek ook persoonlijk.
Altijd blij als ik bij Hair Rebel ben geweest!
Beste kapsalon van Elst. Vakmanschap, vriendelijkheid en aandacht.