Reviews
Schrijf een reviewFijne kapsalon met leuke medewerksters. Bettina knipt meestal mijn haar en dat doet ze heel goed. Ze luistert goed wat je wilt en altijd gezellig met haar!
Goed
Ondanks de hitte, de liefste en leukste kapper, die begrijpt hoe ik mn haar het beste geknipt kan krijgen.
Prima behandeling.
Altijd goed 😊
Zoals altijd vlot geholpen en alles naar wens.
Super tevreden!
Prima , als vanouds
Goed
Prima