Reviews
Schrijf een reviewOok op de nieuwe locatie werd ik gastvrij ontvangen door Melissa, en mijn haar is heel goed geknipt, ik heb alweer een paar complimenten gehad. Echt een aanrader!
Al jaren een tevreden klant:).
Bij Melissa geweesg om mijn haar te verven en mijn extensions te vervangen. De sfeer is altijd gezellig en ik kom altijd met prachtig haar naar buiten. Bedankt weer!