Reviews
Schrijf een reviewIk ben altijd weer blij als m'n nagels weer gedaan zijn ,Het ziet er altijd weer mooi uit ,Esmaralda is een lieve vrouw die vakkundig te werk gaat ,en tijd voor je neemt.,dus top nagelstyliste.
Ik ben heel tevreden
Prachtige nagels, fijne salon en heel gezellig! Echt een aanrader.
Ik zou niet meer zonder haar kunnen Geweldige kundige dame
Heel goede kwaliteit nagels, gezellige salon
Vrolijke spontane dame die Esmeralda die haar werk keurig en netjes doet, daar laat je met plezier je nagels mooi maken 👍
Was weer gezellig
De cijfers zeggen genoeg!!
De zorg en aandacht die Esmeralda geeft aan je nagels is fantastisch
Zoals altijd mn nagels zien er weer top uit ! Gezellig en goed geholpen bij Esmaralda !!